Ceremony of scolarships assignment to the best students of the Conservatorio “G. Rossini” will take place at Loggia del Genga del Palazzo Ducale di Pesaro, on the 10th of January 2013, at 5.00pm. Prof. Stefano Pivato, Rector of the University of Urbino, and Doc. Maurizio Gennari, President of the Conservatorio take part in the ceremony.

Prof. Bruno Cagli takes part in the ceremony with a lecture about Rossini and the Raffaello’s art.

At the end of the ceremony, the performance of the Trio di Fisarmoniche del Conservatorio.

You can take part and invite your friends with Facebook, clicking here.

Furthermore, you can tweet and publish your photo about the event on Twitter, using the hashtag #rossinisocial.

——————–

You can surf Fondazione G. Rossini Facebook page clicking here

You can surf Fondazione G. Rossini profile on Twitter clicking here

Giovedì 10 gennaio 2013 alle ore 17.00 presso la Loggia del Genga del Palazzo Ducale di Pesaro si terrà la cerimonia di consegna delle borse di studio che la Fondazione Rossini assegna ai migliori allievi del conservatorio di musica “G. Rossini” con l’intervento del Magnifico Rettore dell’Università degli studi di Urbino Prof. Stefano Pivato e del Presidente del Conservatorio Dott. Maurizio Gennari.

La cerimonia proseguirà con una relazione del Prof. Bruno Cagli dedicata al legame tra Rossini e l’arte di Raffaello.

A chiusura della manifestazione, l’esibizione del Trio di Fisarmoniche del Conservatorio.

È possibile segnare la propria partecipazione e invitare i propri amici anche attraverso Facebook, cliccando qui.

Potete inoltre commentare l’evento e pubblicare le vostre foto su Twitter, utilizzando l’hashtag #rossinisocial.

——————–

Cliccando qui puoi visitare la pagina Facebook della Fondazione G. Rossini